beantwoord

Inchecken Maassluis West

• 23 juli 2016
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Bij het inchecken in Maassluis West is het deze week meerdere keren voorgekomen dat met een verkeerde datum/tijd wordt gerekend. Zo heb ik een keer 's morgens om half acht ingecheckt en de Mijn historie stond een inchecktijd van de vorige dag. Resultaat: er werd teveel afgeschreven bij aankomst. Mogelijk moet de zuil in Maassluis west een keer gecontroleerd worden??
icon

Beste antwoord door Miriam NS 25 juli 2016, 08:33

Goedemorgen Paul, bedankt voor het doorgeven. Ik zet dit direct door naar de juiste afdeling en hoop dat dit snel is opgelost.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Paul29, welkom op het Serviceforum.
Vervelend dat je hier hinder van hebt gehad. Ik ga hier een melding van maken. Weet je nog het nummer van dit paaltje? Of de locatie hiervan? Ik begrijp ook dat er extra kosten van je kaart zijn afgeschreven. Hiervoor kun je even contact opnemen met onze klantenservice, dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55 of via chat of social media.
Hallo Miriam,
Dat was paaltje C2 van station Maassluis West. Ik heb mijn extra kosten al teruggevraagd, dank voor het attenderen.
Goedemorgen Paul, bedankt voor het doorgeven. Ik zet dit direct door naar de juiste afdeling en hoop dat dit snel is opgelost.

Reageer