inchecken station barendrecht.

• 22 June 2021
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Poortjes bij station Barendrecht zijn defect. Hierdoor al enkele dagen onterecht extra moeten betalen op station dordrecht. Nog van plan het deze maand op te lossen of kan ik elke dag bij thuiskomst de klantenservice blijven bellen?

5 reacties

Goedenavond Awl85. Welkom bij de NS Community.

Er is een flinke verstoring geweest in de systemen waardoor de incheckpalen kuren zijn gaan vertonen. Helaas is dit nog niet overal opgelost dus ik ben bang dat de kans aanwezig is dat het nog even duurt in jouw geval. Je hoeft hier niet dagelijks contact voor op te nemen als je dit niet ziet zitten. We kunnen ook in 1 keer meerdere transacties aanpassen op een later moment. Excuses voor het ongemak

Reputatie 6

Goedenavond Awl85. Welkom bij de NS Community.

Er is een flinke verstoring geweest in de systemen waardoor de incheckpalen kuren zijn gaan vertonen. Helaas is dit nog niet overal opgelost dus ik ben bang dat de kans aanwezig is dat het nog even duurt in jouw geval. Je hoeft hier niet dagelijks contact voor op te nemen als je dit niet ziet zitten. We kunnen ook in 1 keer meerdere transacties aanpassen op een later moment. Excuses voor het ongemak

Krijgen de mensen dan automatisch het geld teruggestort of moeten ze zich door eindeloze “klantenserviceprocedures” heen worstelen en dan hopen dat ze 3 maanden later ofzo eindelijk hun geld terug hebben?

Een restitutie duurt gemiddeld 1-4 weken (meestal eerder dan later), echter dient er wel echt contact opgenomen te worden met onze klantenservice. Dit gebeurt niet automatisch. Ik zie diverse melding over de poortjes in ons portaal staan, dus daar wordt met spoed aandacht aan besteed.

Reputatie 6

Een restitutie duurt gemiddeld 1-4 weken (meestal eerder dan later), echter dient er wel echt contact opgenomen te worden met onze klantenservice. Dit gebeurt niet automatisch. Ik zie diverse melding over de poortjes in ons portaal staan, dus daar wordt met spoed aandacht aan besteed.

Wat ik nou altijd zo vreemd vrind is: (en heus niet alleen bij NS). Als de instantie of het bedrijf waar je een dienst van afneemt in de fout gaat waardoor je te veel betaalt, moet je zowat hemel en aarde bewegen, je door een oerwoud van helpdesks en klantenservices heen worstelen, om eindelijk na wéken of soms na máánden een keer je eigen geld terug te krijgen.

Maar als je zelf een keer een vergissing maakt met in-/uitchecken of iets anders, staan die bedrijven en organisaties gelijk klaar met boetes en sancties en dien je metéén te betalen. En dan kan je ook niet zeggen: dient u maar een formuliertje in per email, en dan nemen we het in behandeling en gemiddeld komt het binnen 6 weken dan wel in orde...

Wat klopt hier nou niet?

Reputatie 6

Vorig jaar hadden we hier een topic over de treinkaartjes naar de formule 1. NS had toen een voordeelticket uitgegeven en door corona werd toen de formule 1 natuurlijk afgelast. NS wilde toen de geldigheid van de kaartjes met een jaar opschuiven. Pas na lang aandringen is NS uiteindelijk overgegaan op terugbetaling.

Reageer