beantwoord

Incheckpaal station Oss

• 13 maart 2015
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

Ik vroeg me af of de incheckpalen op station Oss op het perron staan of ergens anders. Daarnaast vroeg ik me af of het mogelijk is om binnen 1 minuut (om 18:30 uur) uit te checken 2e klas vol tarief en vervolgens in te checken op mijn weekend vrij 1e klas abonnement en verder te reizen. Alvast dank!
icon

Beste antwoord door wiskunde123 13 maart 2015, 15:27

Waar de incheckpalen in Oss staan durf ik niet te zeggen.

Het in- en uitchecken is meteen weer mogelijk als je voor het inchecken een andere paal pakt dan waar je bent uitgecheckt. Als je bij exact dezelfde paal weer in wilt checken moet je 100 seconde wachten. Je kan trouwens al vanaf 18:25 uur inchecken met je dalabonnement en hoeft niet exact tot 18:30 uur te wachten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Waar de incheckpalen in Oss staan durf ik niet te zeggen.

Het in- en uitchecken is meteen weer mogelijk als je voor het inchecken een andere paal pakt dan waar je bent uitgecheckt. Als je bij exact dezelfde paal weer in wilt checken moet je 100 seconde wachten. Je kan trouwens al vanaf 18:25 uur inchecken met je dalabonnement en hoeft niet exact tot 18:30 uur te wachten.
Bedankt! Probleem is dat ik al in de trein zit naar Arnhem maar pas vanaf Oss recht heb op gratis reizen. Hoop dat de trein op tijd gaat, dan moet het lukken.

Reageer