incheckpoort rechts op Eindhoven centraal noordzijde, groene kleur ontbreekt in scherm. | NS Community

incheckpoort rechts op Eindhoven centraal noordzijde, groene kleur ontbreekt in scherm.

  • 26 December 2021
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 3

 


6 reacties

Begrijp ik goed dat dit defect is aangemeld via Twitter?

Badge +3

Geel wordt rood als een tegenligger uitcheckt, dus de groene kleur ontbreekt.

Bij RGB (rood, groen, blauw) op een scherm maak je geel inderdaad door rood+groen bij elkaar op te tellen, en als groen het niet doet hou je rood over.

Maar als geel een tegenligger betekent bij zo'n poortje, wat is er dan mis met rood? En wat staat er dan als tekst in beeld?

Dank voor het terug lopen naar het poortje trouwens, haha… tussen 12:33 en 21:13 (na retourtje Zeeland) :rofl:

Badge +3

Tja, dan is het schermpje aan vervanging toe. Ziet er inderdaad nogal magenta/paars uit.

Je kunt het aanmelden op Twitter en zo maar dan willen ze wel het nummer weten vaak. Dat zou onder op het paaltje moeten staan (3.x of zo) maar is niet echt leesbaar op je foto’s.

De meest rechtse aan de INgang noordzijde zou voldoende moeten zijn, bij de Starbucks dus.

En zolang het ding werkt (plus schermpje nog leesbaar) zullen ze zich er niet druk over maken. Defecte liften en roltrappen zijn ernstiger… 

Reputatie 3

Scherm is paars inplaats van wit. Groene kleur ontbreekt.

 

Reputatie 3

Geel wordt rood als een tegenligger uitcheckt, dus de groene kleur ontbreekt.

Badge +3

Er lijkt mij niets mis mee.

De groene pijl doet het (vanaf beide kanten vermoed ik), het scherm werkt… dus waar zou je iets groens willen zien nog?

Als je bedoelt dat het schermpje geen groen kan weergeven dan is de tekst wel magenta/fuchsia.

Reageer