beantwoord

Indoor navigatie op stations

• 22 mei 2018
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik ben met een afstudeeronderzoek bezig richting toegankelijkheid in openbare gebouwen en van een van mijn respondenten heb ik gehoord dat de NS op sommige stations al werkt met een soort indoor navigatie app. Dus stations waar je door middel van GPS door heen geleid kan worden. Ik vroeg me af of dit klopt en zo ja, dan kom ik daar graag meer over te weten 🙂
icon

Beste antwoord door Slidestops 22 mei 2018, 11:42

Ik weet in ieder geval dat deze pagina bestaat. Hier kun je je station aangeven en daarmee looproute's tonen via geleidelijnen. Je kunt die tekst ook als MP3-downloaden. Ook kun je daar algemene beschrijvingen van stations vinden.

Ik denk dat deze pagina reizen met een functiebeperking sowieso wel interessant is 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Er is ooit een seen proef geweest met beacons op Amsterdam Zuid. Zie: https://www.youtube.com/watch?v=yhrINJ2Tkd4
Reputatie 7
Ik weet in ieder geval dat deze pagina bestaat. Hier kun je je station aangeven en daarmee looproute's tonen via geleidelijnen. Je kunt die tekst ook als MP3-downloaden. Ook kun je daar algemene beschrijvingen van stations vinden.

Ik denk dat deze pagina reizen met een functiebeperking sowieso wel interessant is 🙂

Reageer