beantwoord

Informatie bij calamiteiten slecht

  • 16 september 2015
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Op de site, borden en de omroep verschilt van elkaar. Geef duidelijkheid aan de reiziger.
icon

Beste antwoord door wsm 16 september 2015, 23:02

Het geven van reisinformatie is een Zeer Ingewikkeld Proces, waarbij het voor NS lastig is om af te stemmen welke informatie op welk kanaal ter beschikking wordt gesteld. Daarom kan het helaas wel eens voorkomen dat informatie uit verschillende bronnen niet geheel overeenkomt. Het is in laatste instantie aan de reiziger om zelf de juiste waarde van de aangeboden informatie in te zien en daarnaar te handelen. NS doet uiteraard héél erg haar best, maar is daarbij afhankelijk van systemen, processen, procedures en bevelen die ze zelf niet in de hand hebben.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Het geven van reisinformatie is een Zeer Ingewikkeld Proces, waarbij het voor NS lastig is om af te stemmen welke informatie op welk kanaal ter beschikking wordt gesteld. Daarom kan het helaas wel eens voorkomen dat informatie uit verschillende bronnen niet geheel overeenkomt. Het is in laatste instantie aan de reiziger om zelf de juiste waarde van de aangeboden informatie in te zien en daarnaar te handelen. NS doet uiteraard héél erg haar best, maar is daarbij afhankelijk van systemen, processen, procedures en bevelen die ze zelf niet in de hand hebben.

Reageer