beantwoord

Informatie over uitval trein naar Schiphol vanaf Nijmegen

• 18 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Pas 10 minuten voor vertrek werd op station Nijmegen gemeld dat vandaag (18-10) de trein van 6.58 uur van Nijmegen naar Schiphol niet zou rijden. Er werd echter niets omgeroepen, ook niet de mogelijkheid om de trein van 6.54 van Nijmegen richting Zwolle te nemen en in Arnhem gewoon over te stappen op de trein van 7.16 naar Schiphol. Dezelfde trein die dus kennelijk niet kon vertrekken vanaf Nijmegen. Waarom werden reizigers niet geattendeerd op deze mogelijkheid? Nu moeten reizigers in Nijmegen 15 minuten wachten op de volgende trein richting Schiphol omdat NS Reizigers verzuimde de reiziger te adviseren. Jammer!
icon

Beste antwoord door Chiel NS 18 oktober 2017, 12:29

Goedemiddag TonH, welkom op het forum en bedankt voor je feedback. Ik snap je reactie goed, het lijkt er inderdaad op dat dit een goed alternatief was.

Waarom dit niet aangegeven is, durf ik je niet te vertellen. Misschien komt dit omdat het alternatief eerder vertrekt, maar dat weet ik niet zeker. Ik zal het in ieder geval aankaarten.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag TonH, welkom op het forum en bedankt voor je feedback. Ik snap je reactie goed, het lijkt er inderdaad op dat dit een goed alternatief was.

Waarom dit niet aangegeven is, durf ik je niet te vertellen. Misschien komt dit omdat het alternatief eerder vertrekt, maar dat weet ik niet zeker. Ik zal het in ieder geval aankaarten.

Reageer