Informatie voorziening tijdens vertraging

  • 6 oktober 2014
  • 0 reacties
  • 109 Bekeken

Afgelopen woensdag 1 oktober heb ik, met vele andere nodeloos gewacht op een trein voor het traject Utrecht Woerden. Op Utrecht centraal zat ik op een plek waar ik een prima overzicht had op de digitale borden maar buiten bereik van de omroep installatie. Tijdens pak weg 45 minuten zag ik 3 a 4 treinen prima aangemeld worden op de digitale borden maar bij allen verdween deze op het tijdstip dat deze zou moeten vertrekken, pas op dat ogenblik werd op dat bord melding gemaakt dat die trein niet kon rijden. Daarna verscheen gewoon de trein van 15 minuten later. Na dit amateuristische verschijnsel te hebben aanschouwd ging ik elders luisteren naar de oproep installatie. Deze melde dood leuk dat de NS momenteel geen enkel reis advies kon geven; terwijl hun eigen digitale borden dat bleven doen. Met een beetje gebruik van de aanwezige moderne techniek had de NS had de informatie voorziening aanzienlijk kunnen verbeteren en professionaliseren.

0 reacties

Geen reactie

Reageer