beantwoord

Informatiebord en klok spoor 1 Duivendrecht stuk

Toon eerste bericht

29 reacties

2 maanden verder. Reis elke dag via dit station en heb het bord nog niet gerepareerd gezien. Zelfde geldt voor een bord op Almere Centrum. Lijkt mij niet bijzonder ingewikkeld. Repareren of vervangen toch?
Ik durf niet te zeggen of deze zal worden gerepareerd of zal worden vervangen, maar aangezien de melding is doorgezet heeft het wel onze aandacht en zal er uiteindelijk iets gebeuren. Vaak is het wachten op onderdelen waardoor het vaak langer duurt dan gewenst.
Ik vraag mij wel af hoe het zo lang kan duren, er moeten echt ho derden van die elektronische borden hangen in Nederland Maar één vervangen gaat niet? Krijg bijna het gevoel dat als ik er zelf één zou maken het nog sneller gaat.
Voor zover ik kan nagaan is er een serie borden die in zijn geheel vervangen gaat worden omdat onderdelen niet meer geleverd kunnen worden. Of dit bord daar ook bij hoort kan ik helaas niet inzien. Zoals bekend is dit bord al gemeld en proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen. NS heeft geen baat bij defecte informatieborden, net als ProRail overigens.

Reageer