beantwoord

Ingangsdatum kiezen abonnement fietskluis

• 12 juni 2018
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Hallo, ik heb een vraag.

Ik wil graag vanaf 1 augustus een fietskluis gaan huren. Nu heb ik op de website wel gevonden waar ik een abonnement kan aanvragen, maar ik kan hier geen datum kiezen. Ik vind dit heel raar; bij alle andere abonnementen kun je een ingangsdatum kiezen maar voor de fietskluis zou dit niet zo zijn?

Hoe lang gaat er normaal overheen vanaf het aanvragen van een abonnement totdat de kluis gebruikt kan worden?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Miriam NS 13 juni 2018, 11:20

Hallo Elinepje, bedankt dat je dit ons nog even laat weten. Ik heb ook nog even wat navraag gedaan, maar dit heeft inderdaad met de beschikbaarheid te maken. Als je je aanmeld krijg je een brief thuisgestuurd met het verzoek tot betaling, zodra dit voldaan is ontvang je de sleutel en gaat het abonnement in. Klopt het dat het gaat om de kluizen op station Den Bosch? Ik heb begrepen dat hier voldoende kluizen beschikbaar zijn op het moment.
Bekijk origineel

5 reacties

Graag gedaan, als je het volgende maand aanvraagt dan komt het vast goed 🙂
Den Bosch Oost, klopt ja. Ik begreep inderdaad dat er nog voldoende kluizen zijn maar ik kreeg ook de tip niet te lang te wachten omdat er aan het begin van het nieuwe schooljaar veel mensen kluizen willen. Dus ik ga volgende maand denk ik een kluis aanvragen.

Dank voor de hulp!
Hallo Elinepje, bedankt dat je dit ons nog even laat weten. Ik heb ook nog even wat navraag gedaan, maar dit heeft inderdaad met de beschikbaarheid te maken. Als je je aanmeld krijg je een brief thuisgestuurd met het verzoek tot betaling, zodra dit voldaan is ontvang je de sleutel en gaat het abonnement in. Klopt het dat het gaat om de kluizen op station Den Bosch? Ik heb begrepen dat hier voldoende kluizen beschikbaar zijn op het moment.
Hallo Ben,

Ik heb navraag gedaan en het blijkt toch zo te zijn. Het zal wel te maken hebben met het feit dat je hier te maken hebt met fysieke objecten (een kluis, een sleutel) die ook nog eens beperkt beschikbaar zijn. Hoe dan ook is er geen ingangsdatum te kiezen: de huur gaat in zodra het abonnement betaald en de sleutel ontvangen is. Jammer...
Reputatie 5
Hallo Eline!

Dat je de optie om de ingangsdatum te selecteren niet krijgt, is opmerkelijk. Je zou namelijk elke dag van de maand als ingangsdatum moeten kunnen kiezen.
Ik adviseer je hiervoor even contact op te nemen met onze Klantenservice, dit kan 24 uur per dagonder andere telefonisch (via 030 - 75 15 155), maar bijvoorbeeld ook via Facebook of Twitter.
Graag verneem ik het als je er op deze manier nog niet uitkomt.

Reageer