Ingecheckt bij de GVB en uitgecheckt bij de NS op station Amsterdam Amstel

• 30 juli 2014
  • 5 reacties
  • 389 Bekeken

Ik reis regelmatig met de trein en ben daarom gewend om op Amstel automatisch uit te checken bij de NS. Alleen was ik vandaag niet met de trein, maar met de metro: van de Boelelaan tot aan station Amstel. Toen ik op Amstel aankwam heb ik zonder nadenken uitgecheckt bij de NS poortjes. Dat was heel onhandig, want ik zag meteen dat ik daarmee tien euro verloren was. Ik heb geprobeerd dit aan jullie chatservice uit te leggen, maar ik geloof dat Eva mijn probleem niet snapt. Kan iemand mij helpen?

5 reacties

Beste Jesminne, Welkom op het NS Service Forum. Bedankt voor je bericht. Dit kan gebeuren hoor, ik wil je graag hiermee helpen. Ik zal je een privébericht toesturen waarin ik je om een aantal gegevens zal vragen.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het station' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Dat is super fijn. Ik heb een privébericht verstuurd. Alvast bedankt voor je hulp.
Jeminne, 10 euro is overgemaakt naar je bankrekeningnr. Deze zaak is dus opgelost!
Hetzelfde verhaal met mijn. :(:(:
Badge
Hetzelfde verhaal met mijn. :(:(:

Wanneer heb je gereisd? Zou je via een privébericht je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer willen sturen? Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Reageer