beantwoord

Ingecheckt voor 9 uur

• 21 juli 2017
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Hallo,
Gister ben ik per ongeluk ingecheckt voor 9 uur, terwijl ik pas na 9 uur vertrokken ben. Ik ben student en ontvang na 9 uur altijd korting. Is er een mogelijkheid dat ik het geld nog terug kan krijgen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Tochjo 21 juli 2017, 12:34

U kunt hiervoor het beste direct contact opnemen met de klantenservice. Hoewel u geen recht hebt op een teruggave van het prijsverschil tussen vol tarief en reductietarief, kan de klantenservice besluiten u uit coulance toch het verschil terug te betalen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Ymke666 en welkom op het NS Serviceforum.

Wat Tochjo en Tamzin aangeven, lijkt mij ook de beste optie. Garanties kan ik niet bieden, maar wellicht zien we een mogelijkheid tot restitutie. Hierbij raad ik vooral Social Media aan.
Reputatie 7
Badge +3
Je kunt het proberen. Aan de hand van je bestemming en van de uitchecktijd kunnen ze wellicht checken of je inderdaad pas na 9.00 uur bent vertrokken.
Badge +3
U kunt hiervoor het beste direct contact opnemen met de klantenservice. Hoewel u geen recht hebt op een teruggave van het prijsverschil tussen vol tarief en reductietarief, kan de klantenservice besluiten u uit coulance toch het verschil terug te betalen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer