beantwoord

Is er een winkeltje in het treinstation Purmerend Weidevenne?

• 10 October 2014
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Is er een winkeltje in het treinstation? Ik wacht soms op de trein en wil ik even gaan roken. Weet iemand of er een sigaretje in het winkeltje word verkocht? Alvast bedankt 🙂
icon

Beste antwoord door Hertog 10 October 2014, 15:04

Ik krijg een beetje de indruk dat je zelf regelmatig op Purmerend Weidevenne op de trein wacht, dus dat je ter plaatse wel bekend bent.

Dan is jouw vraag eigenlijk een vraag naar de bekende weg.

Gelukkig geeft NS op haar website aan welke voorzieningen station P.W. heeft.

Ik denk dat daar ook het antwoord op jouw vraag wel uit af te leiden valt: geen winkeltje, dus ook niet roken.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik krijg een beetje de indruk dat je zelf regelmatig op Purmerend Weidevenne op de trein wacht, dus dat je ter plaatse wel bekend bent.
Dan is jouw vraag eigenlijk een vraag naar de bekende weg.

Gelukkig geeft NS op haar website aan welke voorzieningen station P.W. heeft.
Ik denk dat daar ook het antwoord op jouw vraag wel uit af te leiden valt: geen winkeltje, dus ook niet roken.
Hallo Amber123,

Hertog geeft hier het juiste antwoord op jouw vraag, er is geen winkeltje op station Purmerend Weidevenne. Als je een sigaretjes wilt roken tijdens het wachten moet je die van tevoren al even kopen.

Groet,
Marjan
Of wat later van huis gaan. dat je minder lang hoef te wachten.
Op de stations Hoorn, Enkhuizen, Zaanstad, Amsterdam CS/Sloterdijk en op Schiphol heb je ook de gelegenheid om aan sigaretten te komen. Ik rook zelf ook sigaretten, gelukkig niet zo veel alles met mate. Voor 27 sigaretten betaal je al gauw € 7, 50. Het is best wel prijzig en je spekt eigenlijk alleen de staatskas mee! Ik wil er van af. Ik schaam me diep! Je schaadt jezelf alleen maar mee, zowel je gezondheid als financieel gezien. 😞

Reageer