beantwoord

Is er parkeerplaats bij Amersfoort Schothorst

• 3 januari 2019
  • 5 reacties
  • 406 Bekeken

Ik wil op een maandagmorgen naar Amsterdam RAI en vertrekken vanaf Amersfoort Schothorst? Er is een P+R, maar is er in de praktijk ook plaats? Ik heb slechte ervaringen met gratis P+R, bijvoorbeeld in Weesp.
icon

Beste antwoord door Denice NS 3 januari 2019, 17:53

welkom bij de Community, TrijntjeOnbenul.

Of er in de praktijk ook daadwerkelijk ruimte is om te parkeren zou ik je niet durven zeggen zowaar ik daar nooit met de auto kom. Ik weet wel dat er bijna 250 parkeerplaatsen zijn. Wellicht weet een ander lid op de Community je hier meer over te vertellen!
Bekijk origineel

5 reacties

welkom bij de Community, TrijntjeOnbenul.

Of er in de praktijk ook daadwerkelijk ruimte is om te parkeren zou ik je niet durven zeggen zowaar ik daar nooit met de auto kom. Ik weet wel dat er bijna 250 parkeerplaatsen zijn. Wellicht weet een ander lid op de Community je hier meer over te vertellen!
Reputatie 4
Zoveel zijn het er niet hoor, ik tel er maar 45: https://www.google.com/maps/@52.1747616,5.4046066,137a,35y,4.94h/data=!3m1!1e3

Je zou natuurlijk ook met de bus naar het station kunnen reizen, er stoppen meerdere buslijnen bij Schothorst.
Ik denk dat je gelijk hebt dennistd. Toch wekt deze website een hele andere indruk qua aantal parkeerplekken. En deze site weer een ander aantal... 😞 Dan komt deze info toch het dichtst in de buurt van de werkelijkheid zo te zien.
@dennistd De bus is helaas geen optie. Ik heb een eerdere afspraak waarvoor ik de auto nodig heb, en moet dan door naar Amsterdam. Ik zou ook in Putten kunnen parkeren, maar de overstap in Amersfoort levert me dan 20 minuten wachttijd op, en de vorige keer dat ik dit deed, viel de trein zelfs helemaal uit. Schothorst zou dus een goede tussenoplossing zijn. Vreemd dat dit soort parkeerinformatie niet eenduidig beschikbaar is. Zo wordt het plannen van een reis wel een enorme gok.
Reputatie 4
Ga er maar vanuit dat zo'n P&R vanaf de ochtendspits goed vol staat.

Reageer