Is het mogelijk om camerabeveiliging te plaatsen bij station Middelburg i.v.m. het constant vernielen van de liften aldaar. | NS Community
beantwoord

Is het mogelijk om camerabeveiliging te plaatsen bij station Middelburg i.v.m. het constant vernielen van de liften aldaar.

  • 13 February 2023
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

De liften op station Middelburg worden constant vernield.

Dit is een probleem voor mensen met een handicap.

Is het mogelijk om camera beveiliging te plaatsen in de hoop dat dat een afschrikkende werking heeft op de vandalen. Dit omdat mensen met een handicap niet meer op de perrons kunnen komen en om dat ook een verbindende voetgangerstunnel is met wijk Dauwendaele.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 February 2023, 18:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Het hele stationsgebouw en de tunnel is dringend toe aan renovatie. Het ziet er niet uit, zo verwaarloosd. Géén visitekaartje als entree tot de mooie binnenstad.

De liften zijn inderdaad steeds kapot en de overdekte wachtruimte op het perron wordt gebruikt door hangjeugd om in te "chillen" en te blowen. 

Reputatie 6

Dat heb ik ook gezien. Het hele station ziet er verpauperd uit wat het helaas aantrekkelijk maakt voor vandalen.

Hallo Brunofski en welkom bij de NS Community,

 

De mogelijkheid bestaat ongetwijfeld. Ik zal je verzoek doorzetten, maar ik durf en kan helaas niets beloven. 

Reageer