beantwoord

Is het mogelijkop dinsdag 6.00hr op Utrecht CS een papieren treinkaartje te kopen?

• 20 mei 2014
  • 5 reacties
  • 607 Bekeken

Ik kom uit het buitenland, heb geen OVchipkaart en niet genoeg kleingeld, dus wil weten of ik om die tijd een kaartje kan kopen met papiergeld...
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 mei 2014, 21:13

Omdat Utrecht Centraal een nachtnet station is, is het Service & Verkooppunt op Utrecht Centraal 24 uur per dag geopend.
Daarnaast kun je ook kaartjes kopen bij een kaartautomaat en daar afrekenen met zowel een bankpas van een Nederlandse bank, als met een credit card.
Bekijk origineel

5 reacties

Papiergeld gaat niet lukken loket is naar mijn weten pas om 6.45 uur open. Maar u kunt volgens mij met u pinpas gewoon betalen bij de automaat.
Omdat Utrecht Centraal een nachtnet station is, is het Service & Verkooppunt op Utrecht Centraal 24 uur per dag geopend.
Daarnaast kun je ook kaartjes kopen bij een kaartautomaat en daar afrekenen met zowel een bankpas van een Nederlandse bank, als met een credit card.
inderdaad hans
sorry was in de war met het ns hi-speedloket
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Nu kan ik rustig op reis! 🙂 Christa
Beste Christa, Welkom op het NS Service Forum! Het antwoord van Hans is correct. De servicebalie is prettig wanneer je persoonlijk geholpen wilt worden. Bij de servicebalie kan je een kaartje aanschaffen met een pinpas of contanten. Nog één aanvulling hierop: Bij de servicebalie betaal je per kaartje € 0,50 extra.

Reageer