beantwoord

ivm gespuis en eventuele overlast, kunnen de ov poortjes op station WP zsm definitief dicht?

• 1 februari 2015
  • 27 reacties
  • 750 Bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Zojuist is bekend geworden dat hij autisme heeft. Ik wist dit eerst ook niet, maar door al die media aandacht, door al die kommotie is hij daardoor (een beetje) bang, en onzeker geworden. Hij heeft klassiek autisme. Gezien zijn handicap raakt hij wel eens waar geëmotioneerd daardoor en daarom vraag ik voor uw begrip. Hij moet weleens met de trein omdat hij geen auto heeft. :(
Zo zie je maar: "Wat nodig is is (een gezag houdend) iemand die een praatje maakt met de overlast veroorzakers en een oplossing zoek: menselijkheid. Patrouilles met zwaarbewapende militairen lost niks op."
Reputatie 3
Badge
Om misverstanden te voorkomen: met mijn opmerking dat veiligheid (en ook risico/gevaar/dreiging) een subjectieve beleving is, bedoelde ik niet te zeggen dat iemand die zich onveilig voelt een aansteller is of zo. Dat is op dat moment voor die persoon een reëel gevoel. Het punt is alleen dat bij het treffen van eventuele maatregelen daartegen altijd veel meer belangen, meningen en gevoelens moeten worden afgewogen.

Ik voel me persoonlijk op geen enkele manier veilig te midden van bewapende beveiligers. Ook op Schiphol niet. En niet op de laatste plaats omdat diezelfde bewapende beveiligers mij lange tijd systematisch uit de rij visten zonder dat ik ook maar enig idee had waarom ze meenden juist mij nader te moeten bestuderen; dat stelde me niet bepaald gerust. . .

Reageer