beantwoord

Jaarkaart fietsenstalling

• 12 mei 2016
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

Ik heb een jaarkaart voor de fietsenstalling in Zwijndrecht (Zwd 167). Ik wil af en toe naar Dordrecht fietsen en daar gebruik maken van de bewaakte fietsenstalling. Lukt dat op mijn jaarkaart of moet ik in Dordrecht apart betalen?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 12 mei 2016, 13:16

Helaas zijn de abonnementen voor bewaakte fietsenstallingen niet geldig in andere stallingen 😞 In tegenstelling tot treinabonnementen zijn die abonnementen nog allemaal los van elkaar, ook al kosten ze hetzelfde...
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Helaas zijn de abonnementen voor bewaakte fietsenstallingen niet geldig in andere stallingen 😞 In tegenstelling tot treinabonnementen zijn die abonnementen nog allemaal los van elkaar, ook al kosten ze hetzelfde...
Om misverstanden uit te sluiten. Zwijndrecht is tijdens spits bemand maar de toegang is formeel onbemand via stalen draaideuren die open gaan met mijn jaarkaart. Gebeld naar klantenservice en daar geven ze aan dat mijn jaarkaart ook in Dordrecht zal werken. Na raadplegen van dit forum heb ik ernstige twijfel.
Reputatie 4
Badge
Hoi Kees,

Ik ben ook in de veronderstelling dat fietsenstallingabonnementen gebonden zijn aan één stalling, ook bij stations met meerdere stallingen.
Mocht je het proberen, laat ons dan weten of het werkte. Daar hebben anderen weer iets aan.
Succes.
Reputatie 7
Badge +4
Los van bovenstaande kan dit informatie van belang zijn over gratis stallen in een aantal gevallen:

http://www.ns.nl/deur-tot-deur/ns-fietsenstalling/wat-kost-het-stallen.html
Reputatie 4
Badge
Los van bovenstaande kan dit informatie van belang zijn over gratis stallen in een aantal gevallen:

http://www.ns.nl/deur-tot-deur/ns-fietsenstalling/wat-kost-het-stallen.html

Let op: op station Delft geldt een maximumperiode van 14 dagen. Daarna kan de fiets verwijderd worden. Ik weet niet of dit ook voor andere gratis stallingen in het overzicht geldt (voor Amersfoort en Assen wordt het niet vermeld).

Reageer