beantwoord

Kaart scanner

• 4 oktober 2019
  • 13 reacties
  • 340 Bekeken

Ik had gisteren een kaartje gekocht via internet omdat ik heb geen ervaring met openbaar vervoer, daarom dacht ik die het vooraf de code uitgeprint en ook op de telefoon gezet. Vandaag wilde ik mijn kaartje scannen echter werkte het niet, niemand te bekennen op het station. Heb via de automaat een nieuwe kaartje gekocht om toch met de trein mee te kunnen. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen voor mijn kaartje die het niet deed.
icon

Beste antwoord door mrfreeze 4 oktober 2019, 19:36

Was het bij een poortje of bij een paaltje? Met online gekochte tickets - zgn. e-tickets - hoef je niet in te checken bij paaltjes. Je kunt er wel poortjes mee openen, maar dan alleen poortjes met een scanner met de tekst "Scan ticket". Als dat toch niet werkt, staat er altijd een paal met een Info-knop, waarmee je contact krijgt met een medewerker die je kan helpen. Heb je nu niks meer aan, maar voor een eventuele volgende keer 😉

Om je geld terug te vragen kun je contact opnemen met de klanteNService.
De klanteNService is bereikbaar per telefoon op 030-7515155, Facebook, Twitter of chat.
Het is echter geen garantie dat je het ook terugkrijgt. Iemand met kwaad in de zin zou op deze manier fraude kunnen plegen. Hopelijk zijn ze coulant voor je.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Was het bij een poortje of bij een paaltje? Met online gekochte tickets - zgn. e-tickets - hoef je niet in te checken bij paaltjes. Je kunt er wel poortjes mee openen, maar dan alleen poortjes met een scanner met de tekst "Scan ticket". Als dat toch niet werkt, staat er altijd een paal met een Info-knop, waarmee je contact krijgt met een medewerker die je kan helpen. Heb je nu niks meer aan, maar voor een eventuele volgende keer 😉

Om je geld terug te vragen kun je contact opnemen met de klanteNService.
De klanteNService is bereikbaar per telefoon op 030-7515155, Facebook, Twitter of chat.