beantwoord

Kaartautomaat

• 18 december 2014
  • 2 reacties
  • 377 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Staat er op het station van voorhout nog een kaartjesautomaat waar je een retourtje naar voorhout kunt kopen (los kaartje dus geen ov)!?
icon

Beste antwoord door Loes 18 december 2014, 10:49

Hoi Lauraaa,

Op elk station waar NS op rijdt en stopt zal minimaal 1 kaartautomaat aanwezig zijn waar je een wegwerp kaartje kunt kopen. Deze automaat is te herkennen aan zijn bolle buik, accepteert muntgeld en bovenop staat een blauwe lichtbalk met wit NS logo erop. Waar die in Houten exact staat, dat weet ik helaas niet, maar hij zal er ergens moeten zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Lauraaa,

Op elk station waar NS op rijdt en stopt zal minimaal 1 kaartautomaat aanwezig zijn waar je een wegwerp kaartje kunt kopen. Deze automaat is te herkennen aan zijn bolle buik, accepteert muntgeld en bovenop staat een blauwe lichtbalk met wit NS logo erop. Waar die in Houten exact staat, dat weet ik helaas niet, maar hij zal er ergens moeten zijn.
Beste Loes,

Ik heb het antwoord van Loes, als beste antwoord gemarkeerd. Het is dus mogelijk om op station Voorhout een eenmalige OV-chipkaart te kopen met het traject waarop je wilt reizen. Je vraag heb ik verplaatst naar het topic 'op het station', zodat het beter vindbaar is.

Reageer