beantwoord

Kaartautomaat Eijsden

  • 16 juni 2015
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb vorige week maandag 8 juni en vandaag, dinsdag 16 juni een kaartje gekocht bij de automaat voor het traject Eijsden-Visé. Bij beide keren werd het kaartje niet geprint.
Ik vraag me dan ook af of de kaartautomaat misschien stuk is en of deze gemaakt kan worden mocht dit inderdaad het geval zijn. Het is namelijk erg vervelend om de Frans sprekende conducteurs uit te moeten leggen dat ik wel degelijk een kaartje heb gekocht, maar dat deze simpelweg niet geprint is.
icon

Beste antwoord door Sem Servico 17 juni 2015, 01:09

Als het goed is staat er een 0800 nummer op de automaat, dat kun je bellen. Mocht je een Nederlandse provider hebben zorg dan wel dat je verbinding maakt met 'n paal op eigen bodem, anders wordt het alsnog 'n duur belletje.
Bekijk origineel

1 reactie

Als het goed is staat er een 0800 nummer op de automaat, dat kun je bellen. Mocht je een Nederlandse provider hebben zorg dan wel dat je verbinding maakt met 'n paal op eigen bodem, anders wordt het alsnog 'n duur belletje.

Reageer