beantwoord

Kaartautomaat Heerhugowaard functioneert niet goed

• 9 maart 2019
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Kaart automaat 202 op station Heerhugowaard functioneert niet goed. Ik koop nog wel eens dagkaarten, die ik dan op mijn OV chipkaart zet. Ik heb nu al een paar keer gehad, dat dit niet lukt. Ik druk dan op het touch screen, maar het apparaat reageert dan niet. Ik kom dus wel in het hoofdmenu door de OV chipkaart op het logo te leggen. Daarna druk ik op overige producten, maar dat lukt dan niet.
Ik loop dan naar de andere kant van het station waar nog twee kaart automaten staat en daar lukt het zonder problemen.
Gaarne apparaat laten nakijken door storingsdienst.
icon

Beste antwoord door Rizana NS 9 maart 2019, 12:34

Bedankt voor je melding, Tungsten!

Ik heb je waarneming doorgebeld, en er gaat naar gekeken worden. Laat je me weten als je er een volgende keer bent en het weer werkt?
Bekijk origineel

4 reacties

Bedankt voor je melding, Tungsten!

Ik heb je waarneming doorgebeld, en er gaat naar gekeken worden. Laat je me weten als je er een volgende keer bent en het weer werkt?
Zal ik doen.
Ik heb vandaag gekeken. Er is nog geen monteur langs geweest denk ik.Het lukte overigens vandaag wel om verder in het menu te komen. Maar het gaat erg moeizaam. Eerst reageert ie niet en later weer wel.
Meerdere pogingen gedaan.
Ik ga anders voortaan de andere automaten gebruiken. Dat is 20 meter extra lopen.
Ik wil je adviseren bij een volgend bezoek gebruik te maken van het telefoonnummer op de automaat, Tungsten. De afdeling die je dan te spreken krijgt kan direct met je meekijken en ook bepalen waarom deze automaat niet zo functioneert als zou moeten.

Reageer