beantwoord

Kaartautomaat Noordertunnel in Utrecht ingang vlakbij fietsenstalling is verwijderd. Onhandig!

• 25 July 2015
  • 5 reacties
  • 643 Bekeken

Kaart automaat Noodertunnel in Utrecht (ingang vlakbij fietsenstalling is verwijderd). Dit is heel onhandig en het is mij niet duidelijk waarom dit is gebeurd.

Juist als we met de trein de fiets meenemen , nemen we deze ingang. Kaartjes voor de fiets moeten we nog steeds bij een kaart automaat nemen. En bij deze ingang hoeft je geen trap op of af. Dat is dus veel makkelijker dan de andere kant van de Noordertunnel.
Er is nu helemaal geen kaart automaat meer aan deze kant van de tunnel. Heel onhandig,
Verder snap ik niet dat er een kaart automaat wordt weggehaald terwijl het altijd druk is bij de kaarten automaat aan de andere kant van de tunnel. Het lijkt me eigenlijk logischer om er nog wat apparaten bij te zetten.

Graag dus de reden waarom de automaat juist aan deze kant is weggehaald. Er is aan deze kant nu helemaal geen kaart automaat meer. Erg klant onvriendelijk. Er hangt niet eens eens een mededeling dat het apparaat is weggehaald.
icon

Beste antwoord door Inge NS 9 September 2015, 16:34

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het forum RienekeD!

Ik wil graag voor je uitzoeken waarom deze kaartautomaat is weggehaald. Nog even ter verduidelijking voordat ik navraag doe: doel je op de kaartautomaat bij de opgang naar spoor 5-7 of de kaartautomaat bij de opgang naar spoor 14/15 (Noordwestzijde van de tunnel)?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Nee ik bedoel de kaartautomaat bij spoor 14/15 Er stond daar maar 1 kaartautomaat. Nu moet je naar het andere eind lopen met je fiets. heel onhandig.
Mijn excuses dat ik hier nog steeds geen terugkoppeling heb gegeven. Ik heb het antwoord van RienekeD over het hoofd gezien en ga dit alsnog uitvragen.
Ik heb inmiddels een reactie van de afdeling die over het beheer van de kaartautomaten gaat ontvangen, dat zij de vraag hebben voorgelegd aan de juiste persoon. Deze collega is vanaf 7 september weer aanwezig.
Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Wij hebben een oud type kaartautomaat (ET2000) verwijderd en daar komt binnenkort een nieuwe kaartautomaat van het type ET2006 voor in de plaats. De plaatsing hiervan kost iets meer tijd dan verwacht, omdat de ruimte voor het plaatsen van de automaat net iets te klein was en er wat hak en breekwerk voor nodig is.

Reageer