beantwoord

Kaartautomaat verdwenen

• 26 August 2015
  • 7 reacties
  • 228 Bekeken

Op Utrecht CS is sinds enkele weken een kaartautomaat verdwenen. Het betrof de enige automaat bij de uitgang "Van Sijpensteijnkade" van de noordelijkste tunnel. Ik maak vrijwel wekelijks gebruik van deze automaat. Nu hij weg is moet ik eerst helemaal naar het andere uiteinde van de tunnel lopen en vervolgens weer terug. (Ik moet meestal spoor 11 hebben.) Vervelend natuurlijk, zeker toen hij er de eerste keer onverwacht niet stond en ik mocht rennen om mijn trein te halen. Er staat nu alleen een houten plank. Geen indicatie wanneer er vervanging is o.i.d. Wanneer kunnen we weer een automaat bij deze uitgang verwachten?
icon

Beste antwoord door whatsinaname 8 September 2015, 16:45

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
U bent inmiddels de derde die dit aankaart (1, 2). De vorige twee berichten hebben niet tot een aanpassing van de situatie geleid, noch tot een toelichting over deze wijziging of de duur ervan. Dat geeft dus weinig hoop.
Goed dat je dit noemt, Whatsinaname, en bedankt Tochjo voor deze reminder. Ik zal Inge vragen om te vragen naar de status van het uitgezette signaal!
Bedankt Tochjo. Ik was inderdaad te laks om het forum op eerdere posts hierover te doorzoeken. Hopelijk komt er snel weer een automaat. (Of op z'n minst een antwoord.)
Ik heb n.a.v. contact met Sivan in dit topic aangegeven dat ik alsnog navraag ga doen. Ik hoop z.s.m. alsnog een toelichting te kunnen geven over deze verwijderde kaartautomaat.
Ik heb inmiddels een reactie van de afdeling die over het beheer van de kaartautomaten gaat ontvangen, dat zij de vraag hebben voorgelegd aan de juiste persoon. Deze collega is vanaf 7 september weer aanwezig.
Ik heb vanochtend geconstateerd dat de automaat weer terug is, ik ben weer een blije klant 🙂
Goed om te horen! En fijn dat je dit aan ons terugkoppelt!

Reageer