Vanmorgen kon ik niet inchecken bij NS door een storing bij de palen op het station in Hengelo.
Van de conducteur moest ik een kaartje kopen en vervolgens het geld terugvragen bij de klantenservice.
Hoe kan ik dit terugvragen
Bladzijde 1 / 1
Neem contact op met Klantenservice. Bellen is het makkelijkste omdat u enige zaken uit moet leggen. 030 7515155. Het maakt uit of er vijftig euro bij is opgeteld, dat kan in principe worden kwijtgescholden als het de eerste keer is. Bij een storing kunt u daar ook niks aan doen en krijgt u geen boete.Hou het kaartje bij de hand.
Doorgaans gaat dit goed.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.