beantwoord

Kaartje Düsseldorf

• 30 januari 2015
  • 4 reacties
  • 223 Bekeken

Hallo,

Ik wil morgen ochtend met de trein naar Düsseldorf. Ik reis dan vanaf Roermond via Venlo.
Is het mogelijk om hiervoor een kaartje te krijgen uit een NS kaartautomaat of balie in Roermond?
Of kan dit alleen bij een Duitse kaartautomaat in Venlo?

Gr. Tim
icon

Beste antwoord door John de Jong 30 januari 2015, 21:02

Beste Tim,
Je kunt een kaartje kopen uit de automaat in Roermond. Als je recht hebt op korting of vrij reizen in Nederland kun je dat aangeven.

https://www.nsinternational.nl/nl/waar-treintickets-kopen/bestemmingen-kaartautomaat

Je kunt daarmee ook inchecken. Het is geen probleem dat je niet kunt uitchecken in Düsseldorf.

Goede reis.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Beste Tim,
Je kunt een kaartje kopen uit de automaat in Roermond. Als je recht hebt op korting of vrij reizen in Nederland kun je dat aangeven.

https://www.nsinternational.nl/nl/waar-treintickets-kopen/bestemmingen-kaartautomaat

Je kunt daarmee ook inchecken. Het is geen probleem dat je niet kunt uitchecken in Düsseldorf.

Goede reis.
Reputatie 1
Badge
kijk eens op bahn.,de-kan je ook nog in het nederlands zetten. Er rijden elke dag zeer comfortable DB-IC-bussen rechtstreeks Roermond-DUSseldorf-als je vooraf boekt meestal maar 9 eur/enkel. Doen er minder als 1 uur over. Ze rijden andersom door naar BRUssel-ook leuk uitje vanaf Roermond.
Beste Dotchli,

Welkom op het NS Serviceforum! John de Jong heeft je al goed op weg geholpen zie ik, hopelijk heb je inmiddels een vervoerbewijs kunnen kopen en ben je onderweg :)
Voor de volgende keer is het ook een optie om een e-ticket via NS International te kopen. Goede reis vandaag!

Groet,
Stephan
Reputatie 4
Badge
kijk eens op bahn.,de-kan je ook nog in het nederlands zetten. Er rijden elke dag zeer comfortable DB-IC-bussen rechtstreeks Roermond-Düsseldorf-als je vooraf boekt meestal maar 9 eur/enkel. Doen er minder als 1 uur over. Ze rijden andersom door naar BRUssel-ook leuk uitje vanaf Roermond.

Tim vroeg om een ochtendverbinding. De eerste bus gaat pas om 14h55.
Die bus is niet echt een optie voor een dagje Düsseldorf.
Voor een dagje Brussel ben je van 11h20 tot 16h40 in Brussel. Dat houdt ook niet over.

Reageer