beantwoord

kaartje kopen

• 13 april 2015
  • 4 reacties
  • 238 Bekeken

hallo ik heb gister van weert na roermond een kaartje gekocht wou met de pinpas betalen na het toetsen van mijn code stond er afgebroken heb erna nog eens geprobeerd nu lukte het wel alleen zie ik nu op mijn rekening dat het bedrag 2 keer is afgeschreven ??

mvg
icon

Beste antwoord door Herman NS 14 april 2015, 12:56

Beste Sanne.ehhm,

Welkom op het NS Serviceforum. Normaliter wordt er bij zo'n fout het geld binnen vier werkdagen automatisch teruggestort. Indien dit niet het geval is mag je een printscreen van de afschrijvingen in een privébericht naar mij toesturen. Je stuurt een privébericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken. Het topic heb ik naar 'op het station' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

4 reacties

Heb je de uitgeprinte betalingsbewijsjes gelezen?
Heb je de uitgeprinte betalingsbewijsjes gelezen?

nee de eerste keer werd het afgebroken niks gehad 2de keer is het wel gelukt maar geen bon gevraagd
Raar verhaal, want als een pinbetaling wordt afgebroken wordt er standaard een bon uitgeprint, ook al had je op nee gedrukt. De PIN-betalingen zijn dus gelukt, andes had je geen twee afschrijvingen.
Beste Sanne.ehhm,

Welkom op het NS Serviceforum. Normaliter wordt er bij zo'n fout het geld binnen vier werkdagen automatisch teruggestort. Indien dit niet het geval is mag je een printscreen van de afschrijvingen in een privébericht naar mij toesturen. Je stuurt een privébericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken. Het topic heb ik naar 'op het station' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer