beantwoord

Kaartje kopen op station Zoetermeer Centraal of -Oost met Credit Card

• 21 december 2016
  • 4 reacties
  • 657 Bekeken

hallo,
Weet iemand of mogelijk is om een kaartje te kopen op het station van Zoetermeer centraal of Zoetermeer-Oost met alleen een Credit Card?
Er staat op de site wel dat er ticketmachines zijn op de stations, maar niet of ze gewoon losse kaartjes verkopen of dat de MasterCard gebruikt kan worden.
Bedankt voor uw hulp.
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 21 december 2016, 22:25

Zoetermeer ken ik toevallig, daar staat zeker een automaat die kaartjes verkoopt en waar je met credit card kunt betalen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Volgens deze pagina:
http://www.ns.nl/reisinformatie/voorzieningen/verkoop-en-reisinformatie-op-het-station.html

Kun je bij alle automaten met MasterCard of Visa betalen (met 0,50 EUR opslag). Normaal heeft ieder NS station een automaat waar je losse kaartjes kan kopen. Losse kaartjes zijn 1,00 EUR duurder dan een e-ticket of bij reizen op saldo met de ov-chipkaart.
Reputatie 6
Badge +1
Zoetermeer ken ik toevallig, daar staat zeker een automaat die kaartjes verkoopt en waar je met credit card kunt betalen.
Hartstikke bedankt! Ik heb vanochtend treinkaartje gekocht en het werkte.

Vorige week in Leiden werd MasterCard als "ongeschikte kaart" geweigerd, dus ik was een beetje huiverig.
E-ticket kan alleen betaald worden met Nederlands internetbankieren, NS blijkt nog niet echt klaar voor "buitenlandse" klanten.
Reputatie 6
Badge
Zoetermeer is qua bediening een station vergelijkbaar met Wolvega, maar een kaartjesautomaat hebben ze inderdaad zeker.

Reageer