beantwoord

kaartje werd niet geprint wat nu?

• 1 juni 2017
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Hoop dat iemand me kan helpen ik heb net een kaartje gekocht maar alleen het betaalbewijs kwam uit het automaat. De NS geprobeerd te bellen maar kom niet door drukte heen. Wat nu? Me gedurende mijn reis steevast bijdr conducteur melden? Heb hier geen loket en onderweg naar buitenland geen tijd meer om naar loket te gaan.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 3 juni 2017, 15:54

Helaas hebben we nog geen terugkoppeling mogen ontvangen van vanrooijen. Mocht je nog hulp nodig hebben, dan lezen wij dit graag in het topic.
Wat jij aangeeft: het is altijd mogelijk dit bij de conducteur uit te leggen. Deze kan naar aanleiding hiervan wel een boete uitschrijven, maar met de juiste uitleg lijkt het mij door de klantenservice helemaal goed te kunnen worden afgehandeld.
Bekijk origineel

2 reacties

Oei, dat is niet fijn vanrooijen. Heb je de treinreis inmiddels voltooid? Heb je controle gehad?
Reputatie 7
Helaas hebben we nog geen terugkoppeling mogen ontvangen van vanrooijen. Mocht je nog hulp nodig hebben, dan lezen wij dit graag in het topic.
Wat jij aangeeft: het is altijd mogelijk dit bij de conducteur uit te leggen. Deze kan naar aanleiding hiervan wel een boete uitschrijven, maar met de juiste uitleg lijkt het mij door de klantenservice helemaal goed te kunnen worden afgehandeld.

Reageer