Kampen-Zuid slaan we over...

• 25 december 2019
  • 6 reacties
  • 315 Bekeken

Badge +3

Ik lig dubbel.. op Twitter beweert iemand dat ze Kampen-Zuid tegenwoordig overslaan wegens onvoldoende verlichting?

Machinist verzuimde deze week te stoppen op station Kampen-Zuid. Omgeroepen werd dat het station niet genoeg verlicht was. Reizigers gingen door naar Zwolle en weer terug. Met verlichting niets mis. Waarom deze suffe smoes? Waarom onoplettendheid niet eerlijk toegeven?

Bron: https://twitter.com/JohandeVeer_/status/1209880488980238341

6 reacties

Reputatie 7
Badge

Oké, een donker station in een donkere omgeving ziet een machinist ook niet, en dan rij je er misschien zo maar voorbij. Kan gebeuren.

Maar waarom iets van Twitter alhier herplaatsen, dat is daar toch al afdoende behandeld @Robert B  ?

Badge +3

waarom iets van Twitter alhier herplaatsen, dat is daar toch al afdoende behandeld @Robert B  ?

‘Alhier’ is het allemaal veel houdbaarder dan op de vluchtige social media zoals Twitter. Wees gerust en/of gewaarschuwd want er komt nog veel meer aan!

Blijkbaar vond ik het interessant/belangrijk/leuk/belachelijk genoeg om hier te posten. Vandaar en daarom...

En ‘afdoende daar behandeld’ zie ik verder ook niets van. Door wie en hoe dan? :thinking:

Als je meer info hebt dan zeg het dan gerust. En dat je mijn bijdragen hier soms niet zo waardeert is algemeen bekend en geheel wederzijds. Maar daar is privé voor, indien nodig.

Voor een moderator, zet dit maar in Off Topic desnoods.

Badge

Nou @Robert B dat was niet zomaar dat er niet gestopt is afgelopen week door een trein op Kampen Zuid, de complete verlichting was uitgevallen op Kampen Zuid en de trein is daar dus niet gestopt om VEILIGHEIDS redenen.  Een trein welke daarvoor wel gestopt was op Kampen Zuid daarvan kon niet de gehele trein goed overzien worden door de HC en dat was dus de reden om Kampen Zuid over te slaan tot de verlichting wel weer werkte.

Het was dus echt niet voor niets dat er niet gestopt is.

Reputatie 3

Toen ik er afgelopen maandag langs kwam maakten ze er voor aankomst wel melding van dat de verlichting uitgevallen was maar stopten ze er wel gewoon. Bij een van de twee perrons werkte de verlichting trouwens nog wel gewoon.

Badge

Toen ik er afgelopen maandag langs kwam maakten ze er voor aankomst wel melding van dat de verlichting uitgevallen was maar stopten ze er wel gewoon. Bij een van de twee perrons werkte de verlichting trouwens nog wel gewoon.

Ik weet de lengte van uw trein niet maar er waren problemen om de gehele trein goed te overzien bij de vertrekprocedure, hiervan is een veiligheidsmelding gedaan omdat het niet mogelijk is om dan de veiligheid te garanderen.  Ook kan het per treintype verschillen hoe goed of slecht het overzicht is op de deuren van de trein.

Badge +3

Helder (nou ja...) maar bedankt voor de info @Jeroen !

Reageer