Kan er opgetreden worden tegen taxichauffeurs die urineren in de fietsenstalling?

• 20 september 2014
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Vrijwel dagelijks word ik geconfronteerd met taxichauffeurs die hun behoefte doen in de fietsenstalling op station Nijmegen. De stank is niet te harden als je hier je fiets wilt parkeren. Dit is ronduit asociaal gedrag. De medewerker veiligheid en service gaf aan dat de fietsenstalling net buiten hun verantwoordelijkheid valt en de beveiliging was nergens te vinden op het station. Vooral in de vroege ochtend en weekenden is dit een groot probleem. Kan hier een oplossing voor komen?

1 reactie

Beste doki, Welkom op het NS Serviceforum. Spijtig om te lezen dat dit soort dingen gebeuren, dit lijkt me absoluut niet de bedoeling. Het is niet netjes dat dit soort dingen gebeuren en hier staan we dan ook niet achter. Ik ga in ieder geval je signaal hierover doorzetten zodat dit probleem kan worden aangepakt. Goed dat je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht!

Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het Station' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer