beantwoord

Kan ik een cadeaubon op het station kopen ipv iDeal?

• 3 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 1394 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik wil graag een cadeaubon van 20 euro kopen. Probleempje: ik heb nog geen internetbankieren. Kan ik die cadeaubon ook op het station kopen?
icon

Beste antwoord door HansS 3 oktober 2014, 11:17

Ik neem aan dat je de Cadeaukaart van de Spoordeelwinkel bedoelt.

Die kaarten zijn uitsluitend via de Spoordeelwinkel te bestellen en (inderdaad) uitsluitend via IDeal te betalen.
Misschien dat een familielid of goede kennis met internetbankieren je zou kunnen/willen helpen?
Zelf heb ik onlangs voor een aardige buurvrouw een bedrag via iDeal betaald en kreeg ik het bedrag cash van haar.
We zijn toch (nog steeds) op de wereld om elkaar te helpen?
Bekijk origineel

3 reacties

Ik neem aan dat je de Cadeaukaart van de Spoordeelwinkel bedoelt.

Die kaarten zijn uitsluitend via de Spoordeelwinkel te bestellen en (inderdaad) uitsluitend via IDeal te betalen.
Misschien dat een familielid of goede kennis met internetbankieren je zou kunnen/willen helpen?
Zelf heb ik onlangs voor een aardige buurvrouw een bedrag via iDeal betaald en kreeg ik het bedrag cash van haar.
We zijn toch (nog steeds) op de wereld om elkaar te helpen?
Beste Meiko, Het antwoord van HansS is juist. De cadeaukaarten zijn enkel verkrijgbaar via onze website. Overige cadeaukaarten van bijvoorbeeld de H&M, Douglas en andere grote ketens kan je aanschaffen bij de AH To Go op de stations.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het Station' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Dag Susan en HansS,

Heel erg bedankt voor jullie respons. Ik zal kijken of iemand met iDeal me kan helpen.

Groetjes

Reageer