beantwoord

Kan ik met kaartje door de poortjes?

• 9 juli 2014
  • 4 reacties
  • 321 Bekeken

Afgelopen vrijdag heb ik een kaartje aan de kaartjesautomaat gekocht met reisdatum komende zaterdag.
Nu heb ik begrepen dat je vanaf vandaag niet meer zonder ov-chipkaart door de poortjes komt op het perron.
Hoe zit dat in mijn geval?
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 juli 2014, 09:01

Uw kaartje is gewoon geldig. Slechts op enkele stations zijn alle poortjes al gesloten en op die stations zal een medewerker van NS u door de poortjes laten als u nog een papieren kaartje hebt.
Bekijk origineel

4 reacties

Voorlopig blijft op alle stations minimaal één poortje open, dus u kunt gewoon nog door een van de poortjes lopen. U kunt met het kaartje dus gewoon de trein in.

Mocht u onverwacht toch voor een dicht poortje komen te staan, dan is er waarschijnlijk een medewerker in de buurt, en anders kunt u gebruikmaken van de infozuil op het station waarmee u 24 uur per dag contact kunt opnemen met een medewerker van NS.
Badge +3
Uw kaartje is gewoon geldig. Slechts op enkele stations zijn alle poortjes al gesloten en op die stations zal een medewerker van NS u door de poortjes laten als u nog een papieren kaartje hebt.
Bedankt voor de duidelijke reacties.
Ik ben gerustgesteld!
Badge
Hoi Larssan, je mag gewoon op je papieren treinkaart reizen. En wat Tochjo al aangeeft, op enkele stations zijn alle poorten al gesloten en op die stations is een NS medewerker aanwezig. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny

Reageer