beantwoord

kan ik mijn scooter ook bij de fietsenstaling zetten?

• 31 december 2019
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Ik vroeg mij af of ik mijn scooter veilig op den haag centraal kan zetten. Ik weet dat er een fietsenstalling is maar mogen daar ook scooters? Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Danny NS 31 december 2019, 13:36

Hoi Liespies, welkom bij de NS Community.

Het spijt mij, dat is in de bewaakte fietsenstalling niet toegestaan!

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Liespies, welkom bij de NS Community.

Het spijt mij, dat is in de bewaakte fietsenstalling niet toegestaan!

Bedankt voor de snelle reactie! Waar zou ik heb dan het beste neer kunnen zetten ivm. Oud en nieuw? Is er we een andere “veilige” plek?

Ik ben zelf niet heel bekend op Den Haag Centraal. Zijn er misschien andere leden die hier wat bekender zijn?

Gezien alle commotie die er in Den Haag is ontstaan over het verbod op de vreugdevuren is er een vrij grote kans dat het in Den Haag wel eens onrustig kan worden vannacht. Ik denk dat er dan ook niet veel veilige plaatsen zijn in Den Haag. 

Reputatie 5

Bedankt voor de snelle reactie! Waar zou ik heb dan het beste neer kunnen zetten ivm. Oud en nieuw? Is er we een andere “veilige” plek?

Ik lees je bericht nu pas maar mogelijk dat je wel terecht kon bij de Biesieklette op het Anna van Bueren plein achter Den Haag CS, vlakbij het Nationaal Archief. Die paar keer dat ik daar mijn fiets stalde, zag ik ook scooters. Laatste keer is al wel drie maanden t

Reageer