beantwoord

Kan ik nog gewoon een kaartje kopen op een ns perron uit een ns-automaat?

• 13 augustus 2014
  • 5 reacties
  • 2900 Bekeken

Of heb ik perse een printer nodig (om een kaartje uit te printen) om met de NS te kunnen reizen?
icon

Beste antwoord door De luchtmacht 13 augustus 2014, 20:55

Je kunt een eenmalige OV-chipkaart uit de automaat halen. Hiervoor betaal je een toeslag van een euro.
Bekijk origineel

5 reacties

Je kunt een eenmalige OV-chipkaart uit de automaat halen. Hiervoor betaal je een toeslag van een euro.
Oké super bedankt!Ik reis vrijwel nooit met de NS.Dus ik kan gewoon op het perron een ov-chipkaart uit de automaat halen!?
Kijk hier even waar dat in de kaartautomaat zit, want de kaartautomaat is niet zo eenvoudig ingedeeld.

Met de eenmalige chipkaart moet u voor het begin van de reis inchecken en na afloop uitchecken door hem bij een paaltje of poortje te houden, ook al is hij van karton.
Dankje wel allebei!!!
Badge
PatjeB34, welkom op het forum. Voor de incidentele reizigers is er de zogenaamde eenmalige chipkaart (los kaartje). Dit is een papieren kaartje met een chip die het voormalige papieren kaartje vervangen heeft. Deze papieren chipkaart is te koop bij de NS-kaartautomaat. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny

Reageer