beantwoord

Kan ik op station Delden mijn keuzedag activeren?

• 18 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

Ik reis vanaf station Delden . Is daar een automaat die aangeeft of ik met mijn Ov. Kaart vrij reizen kan opnemen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 18 augustus 2014, 15:57

Welkom op het forum cecilevanbaal!

Op station Delden staat inderdaad geen NS-kaartautomaat, aangezien dit station op een spoorlijn van Syntus ligt. Ik wil je daarom aanraden om je keuzedag op een NS station in de buurt (bijv. Hengelo) op te halen bij de NS-kaartautomaat. Je kunt dan kiezen of je de keuzedag voor de huidige periode of de vrije keuzedag wilt activeren. Het is ook mogelijk om je keuzedagen bij een ophaalautomaat van OV-chipkaart op te halen. Dit is echter niet aan te raden, aangezien je bij deze ophaalautomaten geen selectie kunt maken. Je haalt dan beide keuzedagen in 1 keer op.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Op de stationspagina staat niet vermeld dat er een kaartautomaat is op station Delden, dus ik vrees dat het niet kan... Maar het kan natuurlijk zijn dat de informatie op de stationspagina onvolledig is!
Welkom op het forum cecilevanbaal!

Op station Delden staat inderdaad geen NS-kaartautomaat, aangezien dit station op een spoorlijn van Syntus ligt. Ik wil je daarom aanraden om je keuzedag op een NS station in de buurt (bijv. Hengelo) op te halen bij de NS-kaartautomaat. Je kunt dan kiezen of je de keuzedag voor de huidige periode of de vrije keuzedag wilt activeren. Het is ook mogelijk om je keuzedagen bij een ophaalautomaat van OV-chipkaart op te halen. Dit is echter niet aan te raden, aangezien je bij deze ophaalautomaten geen selectie kunt maken. Je haalt dan beide keuzedagen in 1 keer op.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Badge
Huh? Er zijn genoeg stations waar NS niet komt, maar waar toch een NS-kaartautomaat staat! Sterker nog: het is volgens mij een uitzondering als er geen NS-kaartautomaat staat.

Reageer