beantwoord

Kan ik terrein van NS gebruiken?

• 9 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Beste NS-team,

Ik heb deze week een stage bij technolab met als onderwerp ondernemen. Als opdracht moeten wij met een eigen product of dienst geld gaan verdienen. Mijn vraag is of het mogelijk is om Donderdag 12 Oktober van 12 tot 14:30 bij Leiden centraal een plekje kunnen te krijgen voor een stand. De stand betreft een klein tafeltje met een spel en een prijs.

Met vriendelijke groet,
Daniël Ritmeester
icon

Beste antwoord door Erryt NS 9 oktober 2017, 14:38

Hallo Daniël Ritmeester en welkom op het NS Forum,

Ik vind het een leuk initiatief, maar ben wel bang dat ik je teleur moet stellen. Ik kan je verzoek niet doorzetten, maar via deze website kan je wel informatie achterhalen. Indien je liever net buiten het station deze dienst of product wilt aanbieden wil ik je het advies geven om contact op te nemen met de gemeente. Die gaan daar weer over.

Laat je ons weten hoe het contact verliep?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Daniël Ritmeester en welkom op het NS Forum,

Ik vind het een leuk initiatief, maar ben wel bang dat ik je teleur moet stellen. Ik kan je verzoek niet doorzetten, maar via deze website kan je wel informatie achterhalen. Indien je liever net buiten het station deze dienst of product wilt aanbieden wil ik je het advies geven om contact op te nemen met de gemeente. Die gaan daar weer over.

Laat je ons weten hoe het contact verliep?

Reageer