beantwoord

Kan je op station Breda gratis je fiets stallen aan de voorzijde bij Stationsplein?

• 13 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 663 Bekeken

Binnenkort wil ik met de fiets vanaf station Breda naar mijn school gaan. Ik kan alleen vrijwel nergens vinden of je ergens gratis je fiets kan stallen. Aan de voorzijde van het station (bij het Stationsplein) zie ik wel een hoop fietsen staan. Deze fietsenstalling is vrij toegankelijk en hier kan je zonder inchecken gewoon naartoe lopen. Deze leek mij dan ook gratis?! Maar er hangt wel een bordje op de stalling waarop staat: Eerste 24 uur gratis. En nog wat informatie over wat te doen als je fiets wordt weggehaald door de gemeente en dergelijke.

Is deze fietsenstalling gratis (volledig) of toch niet? En zo niet, waar kan ik dan wel gratis mijn fiets stallen?
icon

Beste antwoord door Slidestops 13 augustus 2018, 12:22

Deze fietsenstalling is gratis en je mag je fiets er maximaal 28 dagen laten staan. Voor het fietsverkeer van en naar school kun je hem daar rustig kwijt!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Deze fietsenstalling is gratis en je mag je fiets er maximaal 28 dagen laten staan. Voor het fietsverkeer van en naar school kun je hem daar rustig kwijt!
@Slidestops Dankuwel voor het antwoord. Maar waarom staan er dan toch die bordjes van eerste 24 uur gratis?
En met maximaal 28 dagen bedoeld u dan aaneengesloten? Of mag ik dan bij wijze van wel mijn fiets daar een jaar laten staan waarvan ik 5x per week de fiets 'verplaats'?
Reputatie 7
Ik denk dat dat betrekking heeft op de fietsenstalling beneden. In de bewaakte stalling mag hij 24u gratis. De 28 dagen zijn aaneengesloten, dus als je je fiets gewoon gebruikt voor school, is er niets aan de hand.

Houd er even rekening mee, dat je je fiets wel in het rek zet, anders heb je kans dat ie weggehaald wordt door de gemeente..
Dankjewel!

Reageer