beantwoord

Kapot scherm op het station

Toon eerste bericht

60 reacties

Hoi Bonzo,

Ik heb de melding doorgezet! Ik durf je nog niet te vertellen wanneer we deze kunnen repareren, we gaan eerst polshoogte nemen wat er precies defect aan is.
Bedankt voor het melden!
Goedendag Danny NS,

Nogmaals Bonzo hier... we zijn nu 11 dagen verder na laatste bericht. Dus ik wou graag weten wat de status is, want ik werk bij het betreffebde scherm en zie nog steeds dat niet kapot is oftewel geen informatie beschikbaar.
De reizigers klagen er nog steeds dagelijks over.

Vriendelijke groet,
Bonzo
Ik zie dat Danny NS hier melding van heeft gemaakt, Bonzo. Ik ga hem vragen op je te reageren!
Hoi Bonzo,

Ik heb ProRail nogmaals gevraagd om een update. Ze wachten voor meerdere schermen, waaronder deze, op een specifiek onderdeel dat slecht leverbaar is. Ze hebben gelijk een voorraad besteld. Ze weten nog niet wanneer deze binnen is.
Is het onderdeel slecht leverbaar (zekers China) of in de Hans Klok kast voorgoed verdwenen? Duurt nu wel heel lang, de bezoekers van deze fietsenstalling denken ondertussen dat ik ook uit mijn nek uhhmm praat 🙂. Hoor graag van u.
Ik heb er zelf geen kennis van, Bonzo, maar ik heb Danny gevraagd of er al meer nieuws is!
Oké Stijn dan wacht ik de reactie van Danny even af. Alvast bedankt voor je reactie.
@Bonzo ik heb inmiddels te horen gekregen dat het scherm is gerepareerd.
Tot nader orde zal het scherm niet meer aan gaan vanwege een proef om reizigersstromen beter te laten verlopen. We willen hiermee voorkomen dat reizigers aan de verkeerde deel van het perron gaan staan wachten.
Hoe lang deze proef zal gaan duren is onbekend.
Het scherm staat nog steeds aan alleen zonder reisprogramma. We hebben niemand gezien voor reparatie.
Dat klopt, om de genoemde reden zal je hier geen reisinformatie zien. Ik heb van ProRail vernomen dat het scherm is gemaakt. Ik durf je niet te vertellen wanneer dit was.

Reageer