beantwoord

Kapotte liften op Lombardijen zorgen voor nare situatie

• 10 november 2016
  • 5 reacties
  • 222 Bekeken

Reputatie 6
Badge
Een tijd geleden heb ik een kapotte lift op station Rotterdam Lombardijen gemeld. Deze was toen gemaakt, maar toch ook weer niet:

Vandaag stapte ik weer in op station Lombardijen, om zoals gewoonlijk de trein te nemen. Ik probeer altijd of de lift werkt, zodat ik in het midden in kan stappen en zo sneller weg ben. Echter, vandaag was er dus iets heel lulligs gebeurd: een rolstoelgebruikster wilde ook per trein reizen, maar de liften gaven geen reactie. Wat ze ook deed, de deuren gingen maar niet open. Gevolg: deze rolstoelgebruikster moest door andere mensen helemaal naar boven geholpen worden, wat niet nodig is als de liften gewoon werken. En dan niet te spreken over de andere rolstoelgebruikers die hier ook de lift moeten nemen, en dit dus ook moeten meemaken.

Het waren net zoals een tijd terug wéér de liften naar de sporen 1 en 2 richting Rotterdam. De lift aan het begin van het station werkte dan weer wel.

Ik wil graag weten wanneer NS nu eindelijk eens de liften gaat laten maken. Deze zijn soms zomaar kapot, en soms werken ze weer wel. Ik vond het erg naar voor de mevrouw in rolstoel die de lift niet kon nemen.
icon

Beste antwoord door LauraR NS 11 november 2016, 18:38

Ik heb vanochtend een terugkoppeling ontvangen en de lift is gisteravond gerepareerd.
Bekijk origineel

5 reacties

Is inderdaad geen wenselijke situatie. Ik ga dit doorgeven en hoop zo snel mogelijk met een reactie te kunnen komen in dit topic. Bedankt voor het aangeven!
Reputatie 4
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe hebben jullie het opgelost, hebben jullie de rolstoeler in een evacuatie stoel gezet of was die niet beschikbaar en moeten jullie de rolstoeler echt dragen ?
Reputatie 6
Badge
Men heeft de rolstoel en de vrouw inderdaad gewoon naar boven moeten dragen.
Complimenten voor deze mensen en mooi dat je dit doorgeeft, Landrsthrn.
Ik heb vanochtend een terugkoppeling ontvangen en de lift is gisteravond gerepareerd.

Reageer