kiosk koffie spaarkaart

  • 20 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 1132 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Sinds enige tijd is de kiosk weer overgestapt op nieuwe spaarkaarten voor de koffie. Op deze spaarkaart staat 1 voorgedrukte sticker met daarop de tekst "gratis zegel". Hetgeen al niet zo gratis is, aangezien je de kaart pas krijgt na het betalen van een bak koffie (en dan word er geen zegel bij geplakt). Maar goed....Nu wil het geval dat de 'gratis' zegel ook al helemaal niet meegeteld word, en gewoon overgeplakt word. Bij het navragen in de kiosk kreeg ik het antwoord 'moet van mn leidinggevende, en sommige mensen willen daar ook graag een stickertje'.
T gaat dan misschien 'maar' over € 2,20 maar dat valt bij mij gewoon onder mensen belazeren.

Hoe zit dit, en waarom?

8 reacties

Reputatie 7
Badge
Dat is een leuke vraag @Fpost
Ik kom nooit bij de Kiosk maar mijn gevoel zegt dat de voorgedrukte zegel natuurlijk niet overplakt hoeft te worden. Verder lijkt me dat je bij elke koffie een zegel krijgt, dus ook bij de eerste.
Nu weet ik niet hoeveel zegels de spaarkaart heeft, maar bij 10 zegels gaat dit topic over E 0,22 cent.
Maar je kan natuurlijk altijd een vraag en/of klacht indienen bij de Kiosk:

http://retail.nsstations.nl/reactieformulier-winkel
Hallo @Fpost , hetzelfde is mij ook opgevallen. Heb je hiernaar nog navraag gedaan? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de reactie.
groetjes MKTS

We zijn al dik 2 maanden verder en het “belazeren” gaat gewoon verder! 
Nergens een enig respons over wat er “gratis” is aan deze spaaractie.

Echt te gek voor woorden....

Hoi hoi!!

Ik reis elke dag van Deventer naar Hilversum en inderdaad het is zo onduidelijk..

in deventer krijg je bij de eerste koffie aleen een boekje zonder zegel

en in Hilversum een boekje en een zegel, maar deze plakt ze op de plek met gratis zegel.…

 

ook mag ik dus in deventer een boekje met 4 zegels in leveren (+die ene gratis in het boekje)

en in hilversum moeten er 5 in zitten?!!!

 

hoe werkt dit nou tochhhhh 

Reputatie 7
Badge

Helaas zijn wij hier niet van de Kiosk, al iemand het reactieformulier ingevuld, en wat is dan het antwoord:

 

http://retail.nsstations.nl/reactieformulier-winkel

De Kiosk is van oNS, dus terechte vraag op dit forum.

Reputatie 7
Badge +3

Natuurlijk kan het ook via deze community, maar het zal mogelijk sneller gaan via het reactieformulier dan dat een moderator hier het moet navragen en wachten op antwoord. 

Reputatie 5
Badge

Er waren wel meer vergelijkbare klachten.zoals over het al dan niet honoreren van streepjescodecoupons die ooit werden verstuurd naar mensen die langs langdurig bewerkte trajecten wonen of die gebruiken. Toch merkwaardig hoe kleinzielig grootgrutterige bedrijven kunnen zijn als ze denken dat hun klanten er te veel gebruik van maken.

Moest die NS trouwens niet al die geldverdienertjes afstoten?

By Yorma of Backwerk in Duitsland krijg je spontaan een spaarkaart met 10x gbruiken dan 1 gratis-en daar kost een bak/beker maar 1 of 1,20 eur.

Reageer