kiosk koffie spaarkaart

• 20 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 538 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Sinds enige tijd is de kiosk weer overgestapt op nieuwe spaarkaarten voor de koffie. Op deze spaarkaart staat 1 voorgedrukte sticker met daarop de tekst "gratis zegel". Hetgeen al niet zo gratis is, aangezien je de kaart pas krijgt na het betalen van een bak koffie (en dan word er geen zegel bij geplakt). Maar goed....Nu wil het geval dat de 'gratis' zegel ook al helemaal niet meegeteld word, en gewoon overgeplakt word. Bij het navragen in de kiosk kreeg ik het antwoord 'moet van mn leidinggevende, en sommige mensen willen daar ook graag een stickertje'.
T gaat dan misschien 'maar' over € 2,20 maar dat valt bij mij gewoon onder mensen belazeren.

Hoe zit dit, en waarom?

3 reacties

We zijn al dik 2 maanden verder en het “belazeren” gaat gewoon verder! 
Nergens een enig respons over wat er “gratis” is aan deze spaaractie.

Echt te gek voor woorden....

Hallo @Fpost , hetzelfde is mij ook opgevallen. Heb je hiernaar nog navraag gedaan? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de reactie.
groetjes MKTS
Reputatie 7
Badge
Dat is een leuke vraag @Fpost
Ik kom nooit bij de Kiosk maar mijn gevoel zegt dat de voorgedrukte zegel natuurlijk niet overplakt hoeft te worden. Verder lijkt me dat je bij elke koffie een zegel krijgt, dus ook bij de eerste.
Nu weet ik niet hoeveel zegels de spaarkaart heeft, maar bij 10 zegels gaat dit topic over E 0,22 cent.
Maar je kan natuurlijk altijd een vraag en/of klacht indienen bij de Kiosk:

http://retail.nsstations.nl/reactieformulier-winkel

Reageer