beantwoord

Klacht

• 12 februari 2015
  • 5 reacties
  • 344 Bekeken

Ik ben vanochtend aangevallen door een medewerker van de Ns.
icon

Beste antwoord door Herman NS 12 februari 2015, 11:25

Hallo Zakaria,

Wil je mij een privébericht sturen met jouw verhaal, je NAW-gegevens en je geboortedatum? Je kunt mij een bericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'. In dat geval kunnen wij hier een melding van maken en het een en ander uitzoeken.

Je topic heb ik voor het overzicht verplaatst naar 'op het station'.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb vanochtend iets meegemaakt op station Roermond wat ik nog steeds niet kan bevatten.
Hallo Zakaria,

Wil je mij een privébericht sturen met jouw verhaal, je NAW-gegevens en je geboortedatum? Je kunt mij een bericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'. In dat geval kunnen wij hier een melding van maken en het een en ander uitzoeken.

Je topic heb ik voor het overzicht verplaatst naar 'op het station'.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Ik heb het verhaal al doorgegeven aan de Ns klantenservice, ik heb de situatie uitgelegd en de Ns zal er verder werk van maken hoop ik..
Reputatie 6
Indien u daadwerkelijk aangevallen bent is het overigens het beste om hiervan aangifte te doen bij de politie. Er kunnen dan de nodige strafrechtelijke maatregelen genomen worden.
Beste NS,
Ik zou dit onderwerp OFF TOPIC houden, ook om eventuele represailles te voorkomen en dit meteen bij de politie kenbaar te maken. Uiteraard zal de meeste stations camerabewaking aanwezig zijn.

Reageer