beantwoord

klacht

  • 7 November 2022
  • 8 reacties
  • 255 Bekeken

Doordat t scherm nog steeds niet in gemaakt. Durfde ik niet in de trein te stappen. Omdat er meerdere mensen met de conducteur spraken kwam ik er niet tussen. Toen ik aan een willekeurige persoon vroeg waar de trein heen ging wilde ik mee maar had de conducteur de deur al vergrendeld. Toen ik zei dat ik mee wilde omdat ik nu eindelijk wist waar de trein heen ging, zei hij doodleuk dat de deur al dicht is.

De reden dat er zoveel mensen bij de conducteur stonden is omdat zowel t scherm met de tijden een info waar naar toe niet werkt én op de trein zelf ook geen uit eindbestemming stond. Het was een trein welke vertraging had dus daarom konden de mensen op t persoon niet raden welke eindbestemming deze trein zou moeten hebben. Ik reis steeds vaker met de trein en ik ben steeds meer ontevreden over jullie

 

icon

Beste antwoord door Laura NS 7 November 2022, 10:21

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Je richt dit aan de NS, maar dit is primair een reiziger helpt reiziger forum. Heel vervelend wat gebeurd is, maar we missen wat essentiële informatie

 

Op welk station vond dit plaats? 

Waar ging de reis naar toe?

Hoe laat zou de trein oorspronkelijk vertrekken?

 

 

Waar kan ik normaliter mijn verhaal dan kwijt? Welke site?

Op welk station vond dit plaats? Station Almere Muziekwijk

Waar ging de reis naar toe? Mijn reis gaat naar Amsterdam Muiderpoort. De trein die net zonder mij wegreed ging blijkbaar naar Hoofddorp. Meestal neem ik deze en stap ik over in Weeso

Hoe laat zou de trein oorspronkelijk vertrekken? Ik zou t je niet kunnen vertellen. Maar hij had vertraging

Tip voor de volgende keer: stap gewoon in, dan heb je minimaal 4 minuten om erachter te komen dat je misschien in de verkeerde trein zit (Richting Naarden Bussum), zodat je op het volgende station (Almere Poort) nog kunt uitstappen.

@Martin7182 Wat een goeie tip! Thanks dat ga ik voortaan doen!

Waar kan ik normaliter mijn verhaal dan kwijt? Welke site?

Een spijtige situatie, Jo-AnnJoline. Een klacht kan je hier in het algemeen natuurlijk neerleggen. Er leest altijd een moderator mee. Wat je nog beter zou kunnen doen is je klacht kenbaar maken bij 1 van onze klantenservicekanalen.

Reputatie 5
Badge

Waar kan ik normaliter mijn verhaal dan kwijt? Welke site?

Een spijtige situatie, Jo-AnnJoline. Een klacht kan je hier in het algemeen natuurlijk neerleggen. Er leest altijd een moderator mee. Wat je nog beter zou kunnen doen is je klacht kenbaar maken bij 1 van onze klantenservicekanalen.

Je verwijst naar een pagina waar de allereerste optie die wordt gegeven de community is. Niet echt handig toch?

@Jo-AnnJoline op deze pagina staat hoe je een klacht kan indienen: Klacht over NS-dienstverlening | NS

@bryan thanks!

@Laura NS thanks!

Reageer