Je richt dit aan de NS, maar dit is primair een reiziger helpt reiziger forum. Heel vervelend wat gebeurd is, maar we missen wat essentiële informatie
Op welk station vond dit plaats?
Waar ging de reis naar toe?
Hoe laat zou de trein oorspronkelijk vertrekken?
Waar kan ik normaliter mijn verhaal dan kwijt? Welke site?
Op welk station vond dit plaats? Station Almere Muziekwijk
Waar ging de reis naar toe? Mijn reis gaat naar Amsterdam Muiderpoort. De trein die net zonder mij wegreed ging blijkbaar naar Hoofddorp. Meestal neem ik deze en stap ik over in Weeso
Hoe laat zou de trein oorspronkelijk vertrekken? Ik zou t je niet kunnen vertellen. Maar hij had vertraging
Tip voor de volgende keer: stap gewoon in, dan heb je minimaal 4 minuten om erachter te komen dat je misschien in de verkeerde trein zit (Richting Naarden Bussum), zodat je op het volgende station (Almere Poort) nog kunt uitstappen.
@Martin7182 Wat een goeie tip! Thanks dat ga ik voortaan doen!
Waar kan ik normaliter mijn verhaal dan kwijt? Welke site?
Een spijtige situatie, Jo-AnnJoline. Een klacht kan je hier in het algemeen natuurlijk neerleggen. Er leest altijd een moderator mee. Wat je nog beter zou kunnen doen is je klacht kenbaar maken bij 1 van onze klantenservicekanalen.
Waar kan ik normaliter mijn verhaal dan kwijt? Welke site?
Een spijtige situatie, Jo-AnnJoline. Een klacht kan je hier in het algemeen natuurlijk neerleggen. Er leest altijd een moderator mee. Wat je nog beter zou kunnen doen is je klacht kenbaar maken bij 1 van onze klantenservicekanalen.
Je verwijst naar een pagina waar de allereerste optie die wordt gegeven de community is. Niet echt handig toch?
@Jo-AnnJoline op deze pagina staat hoe je een klacht kan indienen: Klacht over NS-dienstverlening | NS