beantwoord

klacht begeleider station arnhem

• 15 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 199 Bekeken

Ik was net op het station in Arnhem en de begeleider van het vervangend vervoer daar was me toch een partij onbeschoft tegen verschillende chauffeurs. Veel medereizigers sprake er schande van. Waar kan ik een klacht indienen?

icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 15 oktober 2019, 11:57

Waarschijnlijk is dit een medewerker van het bedrijf Traffic Control.

Je zou dan een klacht bij dit bedrijf kunnen indienen, of via de NS Klantenservice met het verzoek de klacht door te zenden @masd en @cleeuwen .

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge

Een klacht indienen kan altijd, @cleeuwen maar het is dan wel handig te weten wie deze "begeleider" was, en bij welk bedrijf deze werkzaam is.

Bij vervangend busvervoer lopen vele medewerkers van vele bedrijven. Een begeleider hoeft dus niet bij NS te werken.

Had deze begeleider echte NS kleding aan, dus niet bv alleen een geel hesje ?

Verder is het natuurlijk niet prettig om mee te maken, maar u bent niet echt partij in iets tussen personeel onderling, beter is het dat de chauffeur dit meldt. Hij/zij zal ook misschien wel weten wie de begeleider is.

Ik ben geen partij, maar een schreeuwende begeleider is niet fijn. Hij was ook niet vriendelijk tegen mensen die iets kwamen vragen. Hij had een hesje aan met traffic erop. 

Reputatie 6
Badge +1

Heb er gisteren ook gestaan. In de ochtend waren er twee begeleiders. Een (jongere) vrouw en een man. Die vent liep ontzettend ontzettend onbeschoft te schreeuwen, terwijl het voor veel mensen/chauffeurs gewoon niet helemaal duidelijk was.

In Nijmegen was alles wat mij betreft prima georganiseerd, in ieder geval voor de (snel)bussen naar Arnhem. Er stonden in tegenstelling tot in Arnhem ook conducteurs bij, dat hielp ook wel.

Reputatie 7
Badge

Waarschijnlijk is dit een medewerker van het bedrijf Traffic Control.

Je zou dan een klacht bij dit bedrijf kunnen indienen, of via de NS Klantenservice met het verzoek de klacht door te zenden @masd en @cleeuwen .

Heb er gisteren ook gestaan. In de ochtend waren er twee begeleiders. Een (jongere) vrouw en een man. Die vent liep ontzettend ontzettend onbeschoft te schreeuwen, terwijl het voor veel mensen/chauffeurs gewoon niet helemaal duidelijk was.

In Nijmegen was alles wat mij betreft prima georganiseerd, in ieder geval voor de (snel)bussen naar Arnhem. Er stonden in tegenstelling tot in Arnhem ook conducteurs bij, dat hielp ook wel.

ja, dat blijkt dezelfde man te zijn.

Reputatie 6
Badge +1

@AbbeyRoad Het waren inderdaad geen NS-medewerkers. Ze hadden alleen een geel hesje en volgens mij was dat inderdaad Traffic Control. Ik heb zelf niet de behoefte om een klacht in te dienen, maar kan het begrijpen als andere mensen dat wel willen doen.

Het was ook erg chaotisch allemaal en ik was er dan nog op een redelijk rustige tijd. Er is gewoon veel te weinig plek voor al die NS-bussen en reizigers in dat overdekte busstation en als het iets te langzaam gaat krijg je meteen opstoppingen van (lijn)bussen. Moet er niet aan denken om daar de hele dag te moeten staan, maar zet er iemand neer die iets beter met die stress om kan gaan.

Reputatie 1

Wel komsich dat deze vent twee dagen lang loopt te schreeuwen tegen iedereen. Die staat duidelijk op de verkeerde plek.

Reageer