Klacht fietsenstalling Amsterdam Sloterdijk

• 6 januari 2015
  • 1 reactie
  • 754 Bekeken

Ik hoop dat ik het bericht hier juist plaats, maar wanneer niet, dan hoor ik het wel.

Ik wil een klacht indienen over de fietsenstalling op Station Sloterdijk. Sinds een aantal maanden ben ik jaarkaarthouder, maar iedere keer wanneer ik kom, kan ik amper mijn fiets kwijt. De stalling is overvol. Er zijn ook mogelijkheden om je fiets hoog te stallen, maar mijn fiets is hier te zwaar voor en mijn banden te breed.

De sectie voor jaarkaarthouders staat standaard open en iedereen kan daar dan ook z'n fiets stallen, wat ik ook wel begrijp.

Overal staan bordjes waar je fietsen niet mag staan, maar overal staan gewoon fietsen! Gisteravond en vanmorgen zelfs voor de brandblusser bij de draaideur-uitgang! Je kan amper met je fiets een rondje lopen om een plekje te zoeken omdat veel fietsers gewoon overal hun fiets neerzetten. Ik kom er vaak genoeg om te zien dat veel van de fietsen steeds hetzelfde zijn.

Waarom wordt hier niks van gezegd en waarom wordt de sectie voor jaarkaarthouders niet beter afgesloten? Nu mis ik regelmatig mijn trein omdat ik te lang moet zoeken naar een plekje.

Ook vind ik het raar dat anderen nu gratis kunnen stallen (vanwege de chipknip) en de jaarkaarthouders gewoon moeten betalen!

Ik klaag niet snel, maar dit vind ik echt een slechte service!

1 reactie

Badge
He Zaans_meisje, welkom op het forum. Je klacht wil ik graag intern doorzetten. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens willen sturen? Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'.

Reageer