klacht Fietsenstalling Zwolle

  • 4 March 2023
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

Fietsenstalling Zwolle station  (Lubeckplein)

 

Beste lezer,

 

Ik heb een klacht/vraag over de fietsenstalling op Zwolle station. 

Een paar dagen geleden kwam ik met mijn elektrische scooter aan bij de fietsenstalling. Het is mij toen opgevallen dat ik mijn scooter daar nergens kan opladen. Ook heb ik een elektrische fiets maar die kan ik ook niet opladen bij de fietsenstalling. Dit vind ik erg jammer. heb toen met weinig batterij toch maar besloten om mijn scooter op te laden bij de beveiligde fietsenstalling in Zwolle centrum waardoor mijn reistijd behoorlijk wat langer werd. Je zou van een groot bedrijf als NS toch wel verwachten dat je je elektrische voertuigen kunt opladen bij een stalling. Dit is de enige stalling in Zwolle die ik ken waar je niet kunt opladen. 

Naast het feit dat je daar dus niet kunt opladen viel het mij ook op dat er helemaal geen beveiliging is (?!) 

Ik heb geen camera's gezien of waarschuwingsborden. Een dief zal daar niet afgeschrikt worden en kan gewoon rustig wat fietsen of scooters/brommers mee nemen. Dat geeft mij geen veilig gevoel. Er loopt af en toe een keer een BOA van de NS of van Keolis langs maar dat is niet vaak genoeg om dieven af te schrikken. Ik zou mijn dure voertuigen daar niet met een veilig gevoel neer kunnen zetten.

 

Ik hoop dat er binnenkort camera's komen en dat er in de nabije toekomst een mogelijkheid komt om je fiets/scooter daar op te laden. 

 

Bedankt voor het lezen.

 

 

Met vriendelijke groeten,

Camèl van Diepen


4 reacties

Nou dan maar hopen dat u thuis een mogelijkheid heeft om uw elektrische scooter op te laden want de NS kan nu eenmaal niet overal in voorzien. Gelukkig begrijpen ze bij de NS nog wel dat het belangrijk is dat ze treinen laten rijden want dat is natuurlijk wel het speerpunt bij een onderneming die gericht is op treinvervoer.

Het is inderdaad wel een beetje jammer want als je met de auto naar het station rijdt kun je ook niet even je tank weer vullen bij de NS, ook daar moet je elders voor naar toe.

En niet elke fietsenstalling is nu eenmaal een bewaakte stalling, daarbij kunt u met een beetje zoeken hier op deze community meteen zien dat een paar camera's de dieven echt niet afschrikken. Dus lekker hartje Zwolle de E-scooter stallen en gezond een stukje lopen naar het station.

Reputatie 6

Hey Camèl20. Welkom bij de NS Community.

Als je dit als een formele klacht/suggestie door wilt zetten raad ik  je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Ik kan je helaas niet garanderen dat dit er voor gaat zorgen dat er veranderingen komen bij deze stalling, maar dit is wel de beste manier om dit door te zetten.

Voor fietsers is er achter het station een bewaakte (niet bemande) fietsenstalling onder het Lubeckplein. Deze is niet bestemd voor scooters.

Fietsenstalling Zwolle station  (Lubeckplein)

 

Beste lezer,

 

Ik heb een klacht/vraag over de fietsenstalling op Zwolle station. 

Een paar dagen geleden kwam ik met mijn elektrische scooter aan bij de fietsenstalling. Het is mij toen opgevallen dat ik mijn scooter daar nergens kan opladen. Ook heb ik een elektrische fiets maar die kan ik ook niet opladen bij de fietsenstalling. Dit vind ik erg jammer. heb toen met weinig batterij toch maar besloten om mijn scooter op te laden bij de beveiligde fietsenstalling in Zwolle centrum waardoor mijn reistijd behoorlijk wat langer werd. Je zou van een groot bedrijf als NS toch wel verwachten dat je je elektrische voertuigen kunt opladen bij een stalling. Dit is de enige stalling in Zwolle die ik ken waar je niet kunt opladen. 

Naast het feit dat je daar dus niet kunt opladen viel het mij ook op dat er helemaal geen beveiliging is (?!) 

Ik heb geen camera's gezien of waarschuwingsborden. Een dief zal daar niet afgeschrikt worden en kan gewoon rustig wat fietsen of scooters/brommers mee nemen. Dat geeft mij geen veilig gevoel. Er loopt af en toe een keer een BOA van de NS of van Keolis langs maar dat is niet vaak genoeg om dieven af te schrikken. Ik zou mijn dure voertuigen daar niet met een veilig gevoel neer kunnen zetten.

 

Ik hoop dat er binnenkort camera's komen en dat er in de nabije toekomst een mogelijkheid komt om je fiets/scooter daar op te laden. 

 

Bedankt voor het lezen.

 

 

Met vriendelijke groeten,

Camèl van Diepen

Aan de voorkant is er een bewaakte ondergrondse fietsenstalling! maybe die proberen? 

Reageer