Vanmorgen aangekomen op station Sassenheim zag ik dat er heel wat treinen uitvielen op mijn traject om richting Den Haag centraal te gaan. Uiteraard ben ik dan gedwongen om de bus te pakken naar werk om enigszins optijd te komen. Alleen tot mijn verbazing was er wel een NS bus ingezet richting Hoofddorp/Schiphol maar niet richting Den Haag of Leiden Centraal. Dan denk ik waar zit het verschil hem hierin?
Ik vindt het Absurd dat ik (en zoveel andere ns treinreizigers) hierdoor moeten betalen voor een busreis omdat op ons traject geen NS bussen zijn ingezet. En je in een overvolle bus zit hierdoor tot aan de deur en buschauffeur. Jammer en zonde van het NS abonnement waar je voor betaald en op zulke dagen niet kan gebruiken.
Gaat hier nog verandering in komen?!
Beste antwoord door Jeroen
Probleem hier is weer geweest dat de werkzaamheden dus niet op tijd afgerond waren en hier niet tijdig informatie over beschikbaar was, eerste melding heeft pas de tijd 5.08 uur en dat is natuurlijk erg laat en gewoon een rot tijdstip om dan weer een en ander tijdig op gang te krijgen met vervangend vervoer.
Maar de actuele info in de reisplanners moet gewoon kloppen.