beantwoord

Klacht NS medewerker

• 4 juli 2014
  • 2 reacties
  • 705 Bekeken

Waar kan ik een klacht achterlaten over een baliemedewerker van de NS?
icon

Beste antwoord door Herman NS 4 juli 2014, 13:39

Hallo Mvnp1,

Vervelend dat je ontevreden bent over de dienstverlening van één van mijn collega's. Uiteraard vinden wij het belangrijk om goede service te verlenen.

Indien je een klacht wilt indienen kan dit naast de manier die Hertog aangeeft ook via EVA. Wanneer je aangeeft dat je een e-mail wilt sturen, krijg je een contactformulier.

Vervolgens kun je in je klacht een duidelijke probleemomschrijving geven. Vermeld hierbij onder andere de datum, het tijdstip, de locatie en een omschrijving van de medewerker.

Je topic heb ik voor de vindbaarheid naar het subforum 'op het station' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

Klachten kunt u het beste schriftelijk indienen bij:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Onnodig te zeggen dat u een duidelijke omschrijving geeft van hetgeen is gebeurd en - vooraal - ook op welk station en wanneer.
Hoe meer en duidelijker informatie, des te beter kan de klacht worden afgehandeld.
Hallo Mvnp1,

Vervelend dat je ontevreden bent over de dienstverlening van één van mijn collega's. Uiteraard vinden wij het belangrijk om goede service te verlenen.

Indien je een klacht wilt indienen kan dit naast de manier die Hertog aangeeft ook via EVA. Wanneer je aangeeft dat je een e-mail wilt sturen, krijg je een contactformulier.

Vervolgens kun je in je klacht een duidelijke probleemomschrijving geven. Vermeld hierbij onder andere de datum, het tijdstip, de locatie en een omschrijving van de medewerker.

Je topic heb ik voor de vindbaarheid naar het subforum 'op het station' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer