klacht over stations veiligheid

• 15 mei 2014
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Ik heb enkele weken geleden een klacht ingediend over de onveilige toestand op station Chevremont. Hang jongeren die alles vernielen en er een rotzooi van maken. Er komt hierop geen adequaat antwoord.

3 reacties

Badge
Beste hans17,

Waar heb je een klacht ingediend? Bij NS of Veolia? Op dit traject rijdt Veolia. Wat je waarschijnlijk het beste kunt doen is even contact opnemen met de gemeente. Zij gaan over het beleid van jongeren in de gemeente.
Ik ben begonnen om naar Veolia te schrijven. Die stuurde me naar de gemeente. Die stuurden me naar de NS. Die zouden het oplossen. Die stuurden me een antwoord dat ze het hadden door gestuurd. Nou stuurt u mij naar de gemeente terug. Belachelijk. De jeugd heefd bijna alle fiets beugels vernield. Een stalen balkvan enpaar meter zit nog maar vast met een schroef en kan dus zo op het spoor gegooid worden. Er liggen al vier vernielde fietsen. Er zitten inbraak sporen aan mijn fiets kluis. Er wordt dus gebruikt en harde muziek gemaakt. Reizigers voelen zich geïntimideerd.
Wat wil je nog meer?
Camera bewaking zou dit grotendeels oplossen.
En u stuurd mij van kastje naar de muur.
Reputatie 3
Ik begrijp dat het vervelend is als je van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Ik wil je toch adviseren om nogmaals contact op te nemen met de gemeente. Daarnaast zal ik het wel intern doorzetten om te kijken of wij hier ook wat mee kunnen gaan doen. Hopelijk wordt de overlast op station Chevremont snel verminderd!

Reageer